Med følge inn i 2020…

Jeg måtte jo ut rundt midnatt med min nye Iphone 11 Pro Max, for å teste ut kamera. Et vakkert vintervær, nysnø og noen kuldegrader. 

Da var det kjekt å ha følge med to av barnebarna, som er hos oss i Nyttårshelga. Mitt første bilde tatt uten blits, og med nattmodus på kamera. 

Veien hjem, ikke i tåke, men når kruttrøyken er på topp.

Det er rene bingoe’en å ta bilder av fyrverkeri. Jeg bare klikker i blinde, så blir det som det blir… 

Inspirert av “Topp 100” lista fra siste dag i 2019, så burde jeg ha produsert flere innlegg idag. 😀 Det er slett ingen målsetning å klatre på den, men det er jo artig når lesere har funnet det bryet verdt å se innom bloggen min. De som ikke fikk med seg de to innleggene fra i går, som resulterte i dette, kan se de HER og/eller HER

Når jeg redigerte bilder&film fra Nyttårsnatta, så klarte jeg å slette noen videoer. Men her er en som jeg berget såvidt. Klikk over å se om du har lyst.

Jeg må ta med et lite stemningsbilde ned mot Rognan Sentrum. Så synd at “Julestemningen” regnet bort i morgenstunden og utover dagen i dag. 

Til slutt en hyllest til de som hadde tatt turen opp i lia for å møte det nye året 😀 

 

Riktig Godt Nyttår til alle og enhver.

Det er med spenning vi går inn i det 😀 

14 kommentarer

Siste innlegg