Minnenes tid, flere gamle bilder.

Jeg har lagt ut to innlegg med “gamle bilder”, som jeg har fått god tilbakemelding på. Om du ikke har sett de, så kan du klikke inn og ta en titt på de. Klikk HER og/eller HER (det er linker slik at du kommer rett inn på innleggene).

Dette må være fra en pensjonist tur. Tipper det er til Saltfjellet. Jeg ser i alle fall ho Klara Myhre. Vi var jo kollegaer på butikken til han Normann, fra åpninga og de første seks årene. 

Dette og de neste bildene må være fra samme turen og i den samme lavvoen. Men jeg er veldig usikker på hvem den enkelte er. 

Her er noen flere bilder jeg også tror er fra samme turen, men utendørs. 

En svingom ser det ut til ikke er av veien 😀

Om dette og det neste bildet er fra samme turen, er jeg mer usikker på. Men det er sikkert noen som kjenner til det og alle de som er på bildene. 

Det siste bildet, er i en helt annen sammeheng, men tydeligvis en bursdag. Han til høyre som snur seg på stolen, er min yngre, avdøde bror, Svein Inge. De andre rundt bordet tør jeg ikke gjette på.

 

Jeg har enda et lager med bilder, så du skal ikke være trygg for at det ikke dukker opp flere innlegg av denne typen.

14 kommentarer

Siste innlegg