Verdens varmeste Oransje…

Nå er enden nær! Jeg øyner slutten på Catwalk’en rett fremfor meg. Svett og rimelig Schizofrenisk snubler jeg de siste metrene! Men samtidig fornøyd og litt kry for at jeg gjennomførte! Ikke med stil eller eleganse, men i et herlig teamwork med en fantastisk rekvisittør og fotograf! Nemlig min egen kjære gjennom snart 50 år! Slå den om du kan 😀 

Jada, nå er det fullendt! NÅ måtte jeg ha med meg gardintrapp, for nå er jeg sikker på at jeg klatrer til topps! Om ikke annet enn på galskapens tinde, hvor nå den måtte befinne seg.

“Topplistas Herlighet” skrev jeg om tidligere i dag! Der er ikke ambisjonene veldig store. Om du ikke har lest det, så finner du det HER

Plakaten ovenfor har noen viktige poeng. Man skal ha det moro og ikke ta seg selv for høytidelig!

 

Men aldri gå galt at det ikke er godt for noe. ROSA dagen fikk jeg profilert Rosa Sløyfe.

På dagens farge, ORANGE, fant jeg en aksjon i regi av Kirkens Bymisjon, om “Norges Varmeste Skjerf er Oransje”. Bare les HER.

 

Dag 1 – Blå/turkis, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 2 – Rød, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 3 – Gul, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 4 – Grønn, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 5 – Rosa, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 6 – Orange

Da kan jeg krabbe ut av lånte habitter, og takke madammen for velvillig bistand, både i antrekk og fotografering 😀 

Tusen takk til FRODITH som får oss med på så mange herlige sprell i hverdagen!

12 kommentarer

Siste innlegg