Vi er i “Pysete-Gruppa!

Det er mange synspunkter i disse tider.

Vi har innfunnet oss med at vi er i “Pysete-Gruppa”.

Vi kunne sagt “Risikogruppa”.

Vi kunne sagt mye annet også.

Men det holder det å si det sånn:

“Vi velger å være i “Pysete-Gruppa”.

Dermed basta!

Men må man så må man.

Her om dagen måtte vi innom Sykehuset.

Det ble en selsom opplevelse.

Det kan du lese om, hvis du klikker HER.

Det selsomme var liksom på utsida da. 

Ja på utsida av sykehuset altså.

Her er vi på utsida av Hunstadsentret.

Mat MÅ man liksom også ha.

Men er man pysete, så er man det.

Da blir det medbrakt skive og banan i bilen!

Men selv Pyser som oss var en snartur innom på sentret.

Men bare på Bofisk.

Der hadde vi bestilt alt de hadde av Hysefilèt.

Pyser&Hyser – det kan det jo bli rim av.

Men rim ble det ikke!

Det ble i stedet dette.

Madammens herligste Fiskekaker&Fiskeboller.

Ja, altså etter at vi var kommet hjem.

Bofisk er vi innom omtrent hver gang vi må til Bodø-byen.

Les gjerne HER.

Jeg tviler på at denne karen hører til Pysete-klubben.

Jeg aner ikke om det var oss eller Polet den holdt vakt over.

Men jeg har mistanke om at den var mer sulten enn tørst.

Man kan faktisk få takknemlige øyeblikk…. 

Selv i en bil med skiver og banan.

Utenfor Hunstadsentret i Bodø.

Da tenker jeg ikke på Rema!

 “Fotograf-pysa” MÅTTE driste seg ut av bilen.  

Det resulterte i dette bildet. 

Det var den dagen det.

Takk for at du tok sjansen på å klikke deg innom. 

Særdeles lite pysete gjort av deg <3

#bofisk  #nordlandssykehuset #hunstadsentret #pyseklubben #korona

22 kommentarer
    1. Mat må man ha, ikke enkelt i disse dager. Deilig med banan da. Men jeg må innrømme at det er koselig å unne seg noe ute..men det går jo ikke nå! Vi må tenke og tenke og da er det lurt med matpakke på tur! Fiskekaker ser himmelsk gode ut! Og bildet på slutten var jo helt nydelig…….Klem.

    2. Hahaha…. jeg er ikke pysete – iallfall ikke til å lese blogger! Men – er man i risiko-gruppa, så syns jeg faktisk ikke man er pysete – da må man jo være veldig tøff og standhaftig! Nyte medbrakt og kun gjøre akkurat det man må! Så altså – jeg syns ikke dere er pysete – bare skikkelig smarte! God klem nordover <3

    3. Dere er verken pysete eller “klysete” sjøl om dere er forsiktige. 😉Jeg stiller i samme klubb, sjøl om jeg ikke vet om jeg er i noen risikogruppe ut over at jeg er “godt voksen”. Er stort sett bare på jobb og i matbutikken utenom at jeg går turer. Omgås veldig få utenom jobb. Flinke er dere som lager mat fra bunnen av. 😊Fotografpysa tok et flott bilde!

    4. Hadde gjort det en gang. Spist banan inne bilen og ventet på.mannen som var inn for sykehusundersøkelse. Og maten vi må ha selv fuglene:)
      Madammen er flink.
      Artig å fange lyspunkter i hverdagen. Det gjør livet lysere:)

    5. I disse dager er det greit å være litt “pysete” rett og slett. Og det er jo koselig å spise god mat i bilen i godt lag 🙂

      Ønsker dere eng od onsdag!

      klem

    6. Ikke pyser det der, men kloke mennesker. I disse dager utsetter man seg ikke for mer enn man må. Matpakke er da så godt. Fiskekaker ja. Det burde vi lage også. Her er det tomt i frysa igjen for det, men fisk har vi. Mannen elsker fiskekaker på brødskiva. Kos dere videre! 🙂 Klemsiklem:)

    7. herlig ,er nok ikke pyse eg men vi bor i hus med min svigermor på 88 så vi må tenke vi også :=) medbrakt mat i bilen er kos det,bobil eller liten bil ,jeg liker begge deler jeg og maten var nok god ,og herligheten så masse deilig din fru hadde laget ,mmmm masse god mat her ja

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg